_Tematyka_ Periodyk poświęcony wybranym zagadnieniom kultury wizualnej. Dotyczą one: kultury masowej, komunikacji wizualnej, reklamy, kultury materialnej i duchowej ludów świata. Prezentowane są zarówno sylwetki znanych dojrzałych twórców, jak i młodych artystów, a także teksty krytyczne. Osobne działy poświęcono fotografii i mediom cyfrowym. Pismo pełni również istotną rolę opiniotwórczą: w 2003 i 2004 roku "-grafia" nominowała artystów do prestiżowych Paszportów Polityki.

 

_Zapraszamy do współpracy_
> Gwarantujemy dotarcie do określonych odbiorców.
> Dbamy o wizerunek estetyczny, ale nie uznajemy cenzury!
>
Popieramy aktywny styl życia.
> Cenimy dobry design zarówno w produkcie jak i w reklamie.
> Nasze łamy są otwarte dla nagłaśniania imprez kulturalnych i projektów promocyjnych.

_Nakład_ 5 000 egz.

 

_Kolportaż_ Ogólnopolska sieć salonów EMPiK, prenumerata, wybrane galerie i muzea w całej Polsce, sklepy dla plastyków, imprezy kulturalne - np. Międzynarodowe Triennale Grafiki.

 

_Dane techniczne_ Ilość stron: 56-64, format: 240x320 mm (A4++), druk: w większości pełny kolor, cena: 13,50 zł

 

_Szczegóły_ 

Formaty i ceny reklam

Kontakt: reklama@grafia.com.pl

 

_Grupa docelowa_
> mieszkańcy dużych miast, wykształceni, dobrze zarabiający
> przedstawiciele wolnych zawodów (menadżerowie, specjaliści ds. reklamy, public relation, artyści, ludzie związani z mediami, rozrywką, Internetem)
> konsumenci dobrego designu, ceniący 
estetykę w życiu codziennym, podążający za trendami mody
> tolerancyjni, otwarci na nowe doświadczenia, kosmopolityczni
> osoby aktywnie uczestniczące w życiu kulturalnym (wystawy, festiwale)
> studenci i absolwenci uczelni o profilach humanistycznych, artystycznych